O společnosti

Společnost Consulting 4U působí na trhu od roku 2000. Orientujeme se především na poskytování služeb v oblasti analýzy, implementace a podpory provozu informačních systémů pro plánování a řízení podnikových zdrojů. Realizační jádro společnosti tvoří týmy poradců, kteří disponují rozsáhlými znalostmi systémů a produktů SAP a obchodních procesů společností v prostředí různých branží. Postupy a činnosti při implementaci vychází z metodik SAP (SAP Activate, ASAP), které umožňují efektivně vést projekt v zavedeném prostředí velkých společností i v segmentu malých zákazníků.

Jsme partnerem společnosti SAP. Z uvedeného partnerství vyplývá řada parametrů, zejména vysoká profesionalita na projektech, průběžně auditovná společností SAP, dostatečné technické i personální zázemí pro uspokojení požadavků zákazníků, průběžná aktualizace znalostí v nových technologiích a produktech SAP. 

Od roku 2004 jsme certifikování v oblasti managementu jakosti ISO 9001:2000 renomovanou auditorskou firmou Moody International. V průběhu let poté došlo v roce 2017 k recertifikaci firmou Intertek v souladu s normou ISO9001:2015 UKAS (číslo certifikátu 24269).

V roce 2012 Consulting 4U prošla certifikací SAP Partner Center of Expertise (PCoE), potřebnou pro poskytování služeb údržby licencí SAP. Vyhověla tak novým náročným požadavkům společnosti SAP kladeným na své partnery, a to jak z oblasti odborných certifikací konzultantů, tak z oblasti technologického vybavení. Probíhá pravidelná recertifikace, naposledy v roce 2022.

Stěžejní aktivity společnosti

  • služby systémové integrace (součástí našich řešení je i dodávka technologických komponent a jejich integrace do systému SAP),
  • vedení projektů,
  • analýza podnikových procesů a činností a poradenství při stanovení požadavků na informační systém,
  • vyhodnocení projektu a návratnosti investic do informačního systému,
  • služby implementace, údržby, podpory provozu a rozvoje informačního systému SAP,
  • standardizace nastavení systému SAP (i komplikované procesy je možné řešit standardními scénáři),
  • školení,
  • přizpůsobování, modifikace a případný vývoj informačního systému zákazníka,
  • integrace na aplikace třetích stran (docházkové systémy, personální systémy, čárové kódy, váhy, expediční systémy, EDI - elektronický přenos dokumentů, správa dokumentů, CAD a další),
  • služba helpdesku a rychlé reakce na problémy v provozu.